2012-12-16 ? 21:16:05

En bekännelse

Som ni vet tror jag väldigt mycket på astrologi och ni vet också hur heartbroken jag varit de senaste månaderna.

Kollar man då till våra stjärntecken så passar vi egentligen inte ens ihop, han är aries (vädur) och jag är pisces (fisk). Men det är svårt att som pisces komma över nån om man en gång brytt sig så mycket om den andra, vilket jag har gjort. Han betydde mer för mig än jag någonsin hade kunnat ana, men en dag rann bägaren över.

Jag hade fått nog. Det hela började med att han ljög för mig om en annan tjej, men jag viftade bort det för litade på hans lögner. Sedan träffades vi i slutet på juli och jag spenderade en helg hos honom. Jag hade dock kollapsat dagarna innan och hade inte återhämtat mig så allt blev inte som man hade förväntat sig, men vafan tror man att man ska dö så har man väl inte så mycket energi och är som vanligt egentligen. Vi hade i alla fall sex, och det var det bästa sexet jag någonsin haft. Trots att det bara varade några få minuter innan han kom.

Men det värsta kommer. Jag åkte hem och när jag väl kommit hem, typ en dag efter eller något, så fick jag reda på något som skulle få hela min värld att vändas upp och ner. Jag fick reda på att han hade flickvän sedan en månad tillbaka. Han var otrogen mot henne med mig. Jag trodde jag skulle dö. Tårarna rann, jag ville spy för kände mig så äcklad av mig själv för att jag gjort något (iofs omedvetet) jag står så emot. Och stackars hans tjej.

Det finns idioter överallt. Men vi bröt vänskapen, slutade snacka efter att han inte kunnat förklara sig själv och lovat att han skulle berätta för sin tjej. Tror ni han gjorde det? Självklart inte. Det gick nån månad, sedan tog vi upp vänskapen igen för det var ändå en bra vänskap innan. Det var frid och fröjd, tills en natt. Jag fick fyllesms. Fick höra att jag är grovt snygg och det ena med det andra. Även om man är full så är det fel om man har flickvän. Men det lugnade ner sig efter det.

Tills vi hörde varandras röster när vi spelade tillsammans. Det var cool, inget speciellt. Men efteråt spårade smsen ur. Det hela hamnade kring ämnet, ja gissa. Sex. Alltihop var fel, men samtidigt tänkte jag "det är han som är i förhållande, inte jag. Det är han som ska hålla sig trogen." Självklart ska jag respektera deras förhållande, men då sket jag fullständigt i det.

Men som sagt rann bägaren över. Jag kollade hans tjej på facebook. Vad hade hon på sig om inte knappt något alls? I bh och solglasögon står hon, och visst man ska få ha på sig vad man vill men hon är ändå tjugo år. Ord som attention-whore, slampigt klädd osv slängdes ur min min snabbare än blixten. Trodde självklart att han skulle stå upp för sin tjej direkt och försvara henne men fick endast "jaha" som svar. Man börjar ju undra.

Så jag gick verkligen över gränsen och snackade med det hela med en som kan massor om astrologi och hon förstod, även om det var väldigt fel av mig. Hon sa att jag borde be honom att bara "fuck off", vilket jag vill. Hoppades på att han skulle avbryta kontakten helt efter allt jag sa från början men det gjorde han inte, och jag vill ändå att det ska vara hans val. Så nu ignorerar han mig bara så vet inte när jag ska kunna säga det till honom. Har även en sjuk vilja i mig att berätta saker för hans tjej men det är bara fel, jag ska inte lägga mig i deras förhållande som är byggt på lögner. Det är upp till dem.

Sjukt lång bekännelse, den som orkade läsa allt- cred till dig. Det är en lång story och väldigt komplicerat men livet är ju aldrig en dans på rosor, för även rosor har taggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: