2012-12-17 ? 22:51:12

Utspårat, långt och galet träningsinlägg

Såg att min vän tränade rumpan på facebook så självklart blev mitt sug på att träna enormt. Slänger snabbt undan chipsen jag svullat mig med och slänger på träningsbhn.

Har ätit riktigt hemskt de senaste dagarna, chips, kakor, choklad - you name it och även druckit mer alkohol (festat, ingen alkoholist hehe) och även läsk vilket jag aldrig annars gör så kroppen mår ju hur dåligt som helst. Förväntade mig även att jag skulle ha gått upp sisådär ~5kg av detta levnadssätt - för träna har jag inte heller gjort regelbundet på mer eller mindre 1,5 månad av olika anledningar (sjuk, lat, lat, sjuk, för mycket folk på gymmet osv).

Så jag kände att mitt levnadssätt måste förändras till hur det var innan igen. Var också senast första dagen i december jag vägde mig så tänkte att det vågen sa skulle spurta min vilja till förändring så in i baljan. Men när jag ställde mig på vågen blev min mun lika stor som typ.. En toalettring (ligger i badet och fantasin är stor..). Vågen sa 53,9 kg. Vad in i helvete! Inte är batteriet på väg att dö så det visar fel heller för bytte väldigt nyligen och jag stod inte med ena benet på golvet. Helt hänförd. Hur? Vad? Varför? Men hallå!

Det går ju inte ihop alls. Har bara degat hemma och ätit 80% av tiden, hur kan det leda till att jag förlorar vikt?

Ett enkelt svar. Jag har förlorat alla mina muskler. Fy fan, hemskt. Och inte pallar jag dra till gymmet nu när det är smockat med folk så muskelbyggandet får helt enkelt vänta mot slutet av januari då folken börjar försvinna från gymmet "för att resultaten inte kommer snabbt nog". Kommer jag bli deprimerad? Kommer jag få ångest?

Svar ja. NEJ FYFAN ÅÅH JAG VILL JU GÖRA SQUATS MED BARBELL. Träna röven så jag knappt kan sitta ned, träna benen så jag trillar nedför trappan på gymmet, träna armarna så jag inte får ner mina skor från högsta hyllan på gymmet. Träna min mage så jag knappt kan skratta utan att det gör ont.

Jag har helt enkelt hamnat i helvetet. Man kunde ju åtminstone önska att det syns att jag väger mindre än tvärtom. Bittra helvete.

Kommentarer
Sophia

Kan du inte skriva lite hur du äter (när du äter "normalt" och alltså inte massa choklad och sånt ;D). Skulle va kul att läsa eftersom du är vegan å gör PF! Jag är vegetarian men funderar på å sluta med ägg och mjölk också nämligen!

2012-12-18 @ 11:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: