2012-12-20 ? 17:19:00

Vad är ert kroppsideal?

Alla har vi olika mål med våra kroppar, vissa vill se ut så och andra si. Vissa bryr sig inte alls och vissa bryr sig alldeles för mycket. Men jag tänkte vara lite nyfiken och fråga er vad era kroppsideal är, om ni jämför med någon modell, kändis, fitnessmodell, vad som. 

Mitt ideal är väldigt brett och de kroppar jag ser som "vill haaa" tillhör alltid olika kvinnor. Men mestadels vill jag bli fit, smal men med muskler. Inte som en bodybuilder, för det orkar jag inte träna till i år som vi tjejer skulle behöva i så fall, utan mindre massa.
 
Slänger in lite bilder på kroppar jag villlllll ha som min egna mesta dels av tiden;
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: