2013-04-26 ? 15:00:01

Vad har ni för mål?



Jag har många mål här i livet som att hitta "the one" för mig, hur klyschigt det än låter, uppleva graviditeten - att ha ett liv växande inom en, få mina drömmar uppfyllda, klara min "to-do-list" som växer sig större ibland, uppleva världen och bli någorlunda oberoende av pengar.

Men när det kommer till min träning har jag ett speciellt mål - jag ska bli bikini fitness pro. Mitt mål är att vara i form nog för att kunna tävla 2015 eller 2016. Det är en speciell fysik som krävs för att kunna delta och jag tänker satsa på vinst.

Bilden jag valde till inlägget är på just en tjej som tävlar i bikini fitness. Hon är grym, ser ni förändringen från görsta bilden?

Amazing! Vad har ni för mål i livet?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: