2010-02-22 ? 12:19:51

12.15 Monday

Jaha.. Då har man gått o blivit sjuk. Hatar verkligen att vara sjuk, och orsaken har nog varit min far och min bror som blivit sjuka innan mig. Suck.. Aja, har i alla fall Simbwa att gosa extra mycket med, borde i och för sig bada honom... Men men, inga långrundor eller träning för mig nu när jag är sjuk, annars tuppar jag väl av.


På tal om att gosa med vovven, nu ligger han här tätt emot mig i min säng och får extra go massage! Gud vilket underbart djur hunden är :)


Kan ju också avslöja att min nya dröm är att Simbwa får en kompis... Har lite små planeringar här och där :) Men man ska inte ropa hej innan man är över bäcken! Men det är min dröm :)


Kommer även slänga in lite bilder på samojeden i ett senare inlägg.
Kram på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: