2010-02-18 ? 07:48:05

Äntligen update

Okej, det har hänt mycket - massa träningar, folk har rest, kommit hem, jag har träffat en söt kille som jag förmodligen har gjort för mycket mer än vad jag känner honom.


Men! Jag tänkte bara uppdatera lite kort, för om jag fortsätter att skriva kommer massa känslor och dumma saker kan komma med. Kan skriva det ikväll..


Föresten så kommer det inom kort komma nya bilder på min kropp! :) Det är ju trots allt lov snart, och jag har ju lovat att lägga ut bilder vid varje lov... Så det är på g!


Nej men nu måste jag sminka mig snabbt som attan och dra till skolan för att göra ett Engelska prov. Håller tummarna att det kommer gå bra.


Kram!


P.s! Det kommer nog bli lite ändringar i bloggen... Eller i alla fall i rubrikerna! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: