2010-07-18 ? 22:06:19

22.06

Ojdå, se där. Blev hela 50:31.0 minuter! (Egentligen över en timme, men drog bort då jag fick pausa ibland pga hunden och mig själv ;) Därefter stretchade jag benen och sedan gick jag ut i trädgården och gjorde sit-ups(sneda, snabba med fotboll + benen uppe och vanliga raka med benen uppe = ca 100), armhävningar (smala och vanliga = ca 40 hehe svag där) och 40 rygglyft (sneda och raka). Känner nästan ingenting när jag gör situpsen, är rätt stark i magen (damn, varför syns det inte haha) men däremot svag i armarna, brukar dock göra de där 80st jag ska göra, kommer förmodligen få lite ångest om en stund och göra 40 till.

Nu ska jag dricka upp min apelsinsaft (GOTT) och undra varför jag har ett sådant parentes-syndrom idag.


Släng er i väggen Angeline Jolie och Brad Pitt, det här är världens vackraste par! Sara Carbonero - har mitt drömjobb och dröm-mannen(alltså en proffsfotbollsspelare, och nej, jag skulle aldrig säga nej till San Iker), Iker Casillas - den heliga, som tillsammans med de andra i Spaniens landslag tog mitt hjärta och VM-guldet (fotboll). ¿Qué pueden ser más maravilloso?
Bild tagen från facebook.
Kommentarer
Rebecca Persson

Du är så duktig Emms!

2010-07-18 @ 22:13:40
URL: http://bphhotos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: