2010-07-26 ? 17:19:41

26 JULIO

Ursäkta för min passivitet de senaste dagarna. Imorgon åker jag till Stockholm vilket innebär att det blir inga inlägg förrän jag kommer hem, vilket är den 29. Kanske är för trött för att blogga då, isåfall kommer det upp ett inlägg dagen efter.

Det som hänt idag är att min tröja har äntligen kommit, underbar! Åh, min Iker... Kommer förmodligen även köpa en Barça tröja från samma försäljare, fast med nummer 3 vilket innebär att Piqué kommer stå på min rygg :).

Så imorn väntar en låång bussfärd från 9 till ca 15. Jag kommer läsa vetenskaps-tidningar, äta morötter, kakor och dricka den nya vitamin-drycken. Får hoppas att jag inte börjar må illa som förra gången vi åkte upp för att åka vidare till Grekland där min syster bodde förut. Okej, TMI.

Här kommer i alla fall en bild på mig och min nya, älskade, Spanien tröja. Och ja, jag ska göra om mina naglar ikväll - promise!

Kram till er alla.
Kommentarer
el caballo que se lamma ramos

1. aaassnygg bild. snyggt face, snygg outfit osv.



2. varför ska du göra om naglarna? dom ser perfekta ut vad jag kan se :D



3. trevlig blogg, keep it up



4. ha det så kul i stockholm! ta massa bilder, i wanna seee :D

2010-07-26 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: