2010-07-30 ? 21:59:41

Home, at last.

Orkar inte skriva så mycket, ska snart hem till andra datorn för att knapra morötter doppade i dipp samtidigt som jag ser Grey's Anatomy, älskade serien. Så här kommer några bilder som får beskriva resan istället.


Letandes efter Olof Palmes grav, fel kyrkogård men fin kyrka.


Mi familia! A izquierda es mi madre, el centro es mi hermana y a la derecha es mi hermano! Min familj med andra ord, mamma, syrra och bror.


Paul träffade vi på! Ni vet bläckfisken i fotbolls-VM som förutspådde resultaten.


Vacker solnedgång från båten vi bodde på två nätter. Gillar Stockholm mer nu än innan.


Riksdagen! Vi var senare inne där på guidad tur, fan att jag skiter i att ta med kameran alltså. Får väl skylla på att kamera väskan väger ca 5kg när kameran är packad och det tär som fan på ryggen.


Avslutar med min favoritbild från Stockholm. Kram till er alla.
Kommentarer
Tjohej

Uppdatera någon gång då!!!!

2010-08-02 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: