2010-07-19 ? 22:09:37

LUNES 22.09

Blir ett kort inlägg eftersom jag är väldigt trött. Idag har jag umgåtts med en nära vän, vi hade kul och hade planer att ta kort med hennes kamera (en Canon, hehe) men den har ett tydligt fel, bilderna blir antingen över eller under exponerade och efter varje bild kommer det upp en Error skylt. Typiskt Canon kanske? Haha, Nikon i mitt hjärta..

På tal om kamera, jag kan meddela att min kamera är med säkerhet på väg hit nu, kommer förmodligen få den på onsdag, i alla fall innan Superhelgen på RKU (Ridklubben Udden) som är den 23-25 juli, då jag ska dit med en av mina närmsta vänner och ta kort samt kolla in de underbara hästarna och ryttarna. Jag kommer med stor sannolikhet även tjata att jag vill rida jag med, men den 16 augusti är det min tur igen - då drar terminen igång igen :D Fantastiskt!

Här kommer en bild till er, 


Kommentarer
Rebecca Persson

Canon är bäst såäre :d!<3

men det va roligt, får hps att helgen blir storslagen! (:

2010-07-20 @ 12:49:50
URL: http://bphhotos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: