2010-07-20 ? 14:24:28

MARTES 14.24

Tänkte köra "20 saker ni inte visste om mig" :) Nu börjar vi! (Sätt på låten och lär dig lite om mig)




1. Jag har två äldre syskon, ett av varje kön, varav den äldsta, som är tio år äldre än mig, har en annan pappa.
2. Drömmer ofta saker som inträffar senare i livet, får liksom en deja-vu känsla och minns drömmen.
3. Älskar att vara muntlig på andra språk än svenska (ex. redovisningar, diskutioner, osv)
4. Önskar jag hade föräldrar från olika länder, för då skulle jag vara tvåspråkig ändå från födseln. (ex. svenska och spanska)
5. Vill flytta från Sverige ganska snart, och tänker bo utomlands ett år efter studenten.
6. Funderar ibland hur det hade varit om jag valt en annan hund än Simbwa, sedan får jag skuldkänslor och blir jätte-mammig och kan inte sluta pussa och krama honom. Fast det gör jag iofs ändå, hehe.
7. Är extremt emotionell när det gäller film, serier och böcker. Är det något sorligt börjar jag gråta, men e.x när min älskade mormor gick bort tog det en vecka innan jag grät ut och kunde förstå vad som hade hänt. Det suger.
8. Jag älskar Lejonkungen ändå sedan jag såg den första gången (när jag var 4 kanske?) och har sett den på svenska, engelska och spanska. Mufasas död tär på mig varje gång och lämnar mig aldrig utan tårar.
9. Jag tror jag är ganska bortskämd men inser det inte utan tjatar efter nya grejer varje dag (får dock sällan de jag tjatar efter haha)
10. Älskar att vara utomlands, men ibland kan jag bli en riktig bitch när jag är utomlands. 
11. Är nykterist, man kan ha minst lika roligt utan alkohol.
12. Önskar jag vågade vara som http://finest.se/jessicalauren med stilen och håret, men tror inte jag skulle passa i det.
13. Gillar inte killar/män med blåa ögon, men trots det har mina absoluta free/wild cards blåa ögon. (Gerard Piqué och Paul Walker)
14. Har ridit sedan jag var i fyra-fem års åldern, men inte utvecklats ordentligt förrän för ca 2-3år sedan. 
15. Har komplex för mina öron, de står ut för mycket, men kanske tack vare det hör jag extremt bra (haha)
16. Jag fick mens redan när jag var 10, men nu slipper jag den. (prisa p-piller)
17. Tål inte vissa barn, de går mig på nerverna och jag blir bitchig mot dem (även om de inte gjort något) men ändå funderar jag ut namnen till mina framtida barn ibland.
18. Är en gudinna på att köra bil och skjuta fiender (I SPEL) hehe. Är nog gudinna på att köra bil i verkligheten också, men har inte gjort det på ett par år.
19. Om en kille har fylliga läppar, uttrycksfulla ögon, en vacker rygg, är lagom musklad och har humor är jag redo att gifta mig.
20. Börjar gärna dagen med en tidig spring-runda i bra tempo (ca kl 4-6 beroende på årstid). Om man är ute och springer när solen går upp blir man lycklig och får ett humör som stannar dagen ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: