2010-07-21 ? 13:54:28

MIÉRCOLES 13.54

Hejsan hoppsan! Äntligen har kameran min kommit, åh vad lycklig den fotografiska människan inom mig är just nu! Nya kameror luktar så gott, och känslan att faktiskt ha en kamera som är bättre än mig - känns underbart. Nu laddas batteriet, men imorn bitti ska jag upp tidigt och ta en extremt stor mängd underbara bilder! Och i helgen är det ju Superhelgen på Udden, åh vad underbart! 

Jag langar upp en bild på den som jag tagit med min Nikon D40 (55mm F6,3 ISO 200)

Nikon D300s

Igår tog jag även och färgade mitt ljusa hår till mörkare, just nu är det alldeles för mörkt :( Fast det blir det ju varje gång efter man färgat det, så efter ett par tvättar lär det bara perfekt. 

Före och efter bild:

Som ni ser blev det rätt så mörkt, och mitt hår ser "way too" slitet ut på de bilderna till höger, stackars mitt hår.. hehe.

Nu ska jag ta något att äta, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: