2010-07-18 ? 19:53:01

QUIERO ESPAÑA 19.56

Ska strax hoppa i löparskorna och ta med hunden ut på en springrunda på 20-40min. Brukar alltid kombinera med antingen hela styrkepass (genom hela kroppen) eller bara ben-övningar i slutet av passen tillsammans med stretching på 20-30sek/muskel. 

Andra saker som hänt, VM i fotboll har pågått och är förbi. Jag kunde nästan ha gått med på att dö när landet i mitt hjärta vann. De vann för första gången någonsin, de tog sig till final för första gången någonsin. Att de ens kom till kvartsfinal är nyskriven historia! Åh vad jag älskar Spanien.
Kommer nog också få hem en viss tröja i veckan, när den kommer får ni se den här på bloggen. 

På tal om saker som kommer hem, igår beställde vi kameran, men vet ej dock om det går igenom 100%, om det inte gör det vet vi imorgon och då ringer bara pappsi till företaget och så får vi hem den ändå :D Längtar!

Innan jag drar ut ska jag lägga upp min favoritbild från igår.
Varsågoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: