2010-10-24 ? 11:57:27

All I've ever asked for

Igår var en underbar dag. Idag är känslorna förändrade och i och med att du reser iväg en vecka, blir livet en pina. Du luktar gott. Du är varm. Jag faller för ditt underbara leende och dina fina ögon. Den där kramen vi delade kändes så speciell och jag blev helt trygg inombords. Jag var idiotisk som likt att campa i CS inte följde med till busshållplatsen, men jag kan inte sluta tänka på dig. Du är underbar, fantastisk och kanske till och med allt jag någonsin önskat. 
Hur ska jag klara en vecka utan dig när vi setts varje dag i skolan och att avsluta det hela med en mysig dag i min säng? Och att du lämnade din underbara doft i min säng gör mig galen. 

Nej nu ska jag drömma vidare. Vi hörs.
Kommentarer
Rebecca

fint skrivet:)

2010-10-24 @ 17:18:59
URL: http://bphhotos.blogspot.com/
Anonym

<3



turen har kommit till oss. hold on.

2010-10-25 @ 07:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: