2010-10-30 ? 00:01:13

Förlåt... ♥

Gammal bild, det ser ni på ögonbrynen väl? haha. Rätt så mycket retuscherad, men det ser ni ju.

Ursäkta mig för det förra inlägget, men var sur på hela dagen och situationen jag satt i för tillfället. Är glad och positiv nu dock, har nämligen mailat in den svenska filmrecensionen om Troja (nåde den som föreslår att se den med mig..) och lyckades faktiskt skriva över en sida! Måste vara Annika som har fått mig att "banta" på mitt skrivande. Suck.

I alla fall. Ska alldeles strax avsluta detta inlägget och rasta Simbwa för sista rundan och därefter krypa till kojs, förmodligen med hunden som sällskap.. Vi vet väl alla vem jag egentligen skulle vilja ha där, bredvid mig som värmer mig utan att veta om det, eftersom kroppsvärme hjälper mycket. Men snart skulle det leda till mer, bara en av oss tog initiativet... Vilket jag hoppas sker nästa gång, snälla låt det vara under lovet! Annars kommer jag ge upp. Jag menar. Två hela veckor utan att umgås igen? Då är det ju kört. Han vill inte. Då ska jag inte kämpa. Men tills dess, darlings. Tills dess ska jag kämpa och hålla hoppet högt.

Jag gillar dig. Jag saknar dig. Men vill jag ha dig? Tvivlar jag? Det låter jag bli osagt tills jag vet vad du vill.
Kommentarer
Amanda

Annika är en jävel på att få oss att banta texter haha (; <3 .. Det där komemr att lösa sig och snart KOMMER du ha den där personen bredvid dig<3 .. Det är jag säkerpå<3 (särskrivning.. fast åt andra hållet då ^^)

2010-10-30 @ 10:53:05
URL: http://taggar.blogg.se/
<3

vi ger inte upp.

2010-10-30 @ 14:36:33
Anonym

saaaaknar bloggandet!!

2010-11-04 @ 14:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: