2010-10-07 ? 18:20:52

Har jag blivit svagare?

Känner att jag inte är lika stark inombords som förut. Har fortfarande inte gått osminkad till skolan. För jag vågar inte. Mina tankar om vad andra ska se och tycka ger ett absolut stopp kring det. Nästan omöjligt att ens gå med mjukisar till skolan faktiskt. Hade dock det idag (sköönt) men kände mig inte 100% snygg. Vilket jag borde känna, vare sig jag är naken eller har på mig en clowndräkt. Vi får se hur det går.

I alla fall har denna vecka varit verkligen mindre bra för mig, har skjutit upp skolarbeten och stressat och varit skittrött om morgnarna och inte kunnat koncentrera mig (bara skrattat på lektionerna)... Samt känt mig ganska ful och ofräsch. Usch. Behöver sola, det skulle kännas så himla uppfräschande! Får ta och fixa det i helgen.. Kanske efter stalljouren på söndag? Behöver även pallra mig in till stan för att prova en klänning och förhoppningsvis köpa den.. Vill ju inte vara helt ful även om jag inte ställer upp på suit-up-day på min skola (nu på onsdag).

Vi hörs!
Btw, kanske kommer upp något nytt och spännande inom några dagar!

Kommentarer
amanda

2010-10-07 @ 19:07:19
URL: http://taggar.blogg.sevet h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: