2010-10-22 ? 17:37:28

Lördag

Är det en mycket händelserik dag. Högskoleprovet skall göras, dock ska inte jag göra det. Lite tidigt enligt mig, plus att det skulle gå skit i dagens läge. Därefter en hel del filmtittande... Haha. *NERVOUS* Gaaah. Men kommer uppdatera imorn kväll (förhoppningsvis) om dagens tidigare historik. Blir galen här hemma. Måste alltså hitta på något som gör att jag tänker på annat. Alltså blir det gå till papi med hunden och min mycket intressanta historiatidning som jag köpte idag. Historia måste ju, om något, kunna fånga min koncentration!

Adiós. Ciao. Mors.
Kommentarer
Amanda

DET KOMMER BLI/GÅ TOPPEN :D <3

2010-10-22 @ 19:20:00
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: