2010-10-09 ? 16:20:35

Måste få gjort

Spanien vann igår mot Litauen, 3-1.. Min häst blev halt och fick gå av planen. :( Poor Ramos!

Här kommer
en kort lista på vad jag måste få gjort under första året på gymnasiet!

1. Läsa boken Cirkus Pilo, för att skrämma mig själv (handlingen innefattar mycket onda clowner)
2. Uppleva världens roligaste halloweenfest! Måste hitta en bara, sen blir det var man gör den till :P
3. Få längre hår. Jag sparar. Det går långsamt. 
4. Testa på en ny sak här på bloggen (om jag någongång får det gjort, påminn mig!)
5. Byta design på bloggen.
6. Åka utomlands. Och ja, sommarlovet 2011 räknas.
7. Springa 5km på max 25min.
8. Åka ner till syster (hon bor i Århus).
9. Bli solbrun.
10. Få snyggare rumpa.


Nu orkar jag inte mer, ska dra ut med hunden och sedan till far där käket väntar.
Kram på er.

Och jävlar. Måste skriva klart och maila in biologiuppgiften!! Men det gör jag snabbt. Förhoppningsvis promenad med Sigge senare också och rensa tankarna.
Nu. Nu går jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: