2010-10-27 ? 19:11:44

Moonlight or sunshine, morning or nightime

Jag och Fille i måndags. Jag var halvt sjuk så ridningen gick inte så pass bra som veckan innan. :(

Värsta sjuksymptomet måste ha varit när jag vaknade klockan 03.00 inatt av den största smärtan som uppenbarade sig i halsont. Turligt nog tvingade jag mig att somna om och vaknade med något mer lindrig halsont. I skrivande stund har jag inte så ont i halsen längre utan mer känslan av bomull i huvudet, snorighet och täppt i halsen och uppåt. Försöker intala mig att glass hjälper dunderbra mot förkylningen plus att det smakar gott betyder att mina smaklökar fortfarande lever. Positivitet så det ryker om det här hemma. 
Smsade tidigare med Fanny och det var rena rama mongosmsen och jag försökte skratta men blev helt orklös efter bara lite fniss. Suck. Aja. Känns som jag har mer energi nu ändå så!

Byter ämne, tycker ni läsare ska ge the Perishers en chans, lyssna på låtarna 8AM Departure, My Heart, My Own samt alla andra låtar på deras skivor ;) Älskar sångarens röst, instrumenten samt texterna. Känner igen mig, drömmer mig bort och bara är för tillfället. 

Simbwa hälsar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: