2010-10-17 ? 00:11:00

Några minuter innan midnatt

Jag kan ligga i timmar och bara fantisera om hur det kan vara och hur det varit. Hur drömmar kan ha rätt, och hur de kan ha fel. Men vad hjälper det, hur jag än tänker så gör jag på samma sätt som förr. Jag ändrar mig inte. Men jag gillar det. Jag gillar att ligga i timmar och bara tänka. På dig. På mig. Och på oss. Det hjälper.

Jag vet inte riktigt vad jag ska låta er läsa, är ganska tom i bollen. Kan i alla fall nämna att FC Barcelona vann idag och gav listettan Valencia sin första förlust med 2-1! Segern är ljuv...

Imorgon (idag iofs, för nu har klockan slagit över tolv) ska jag umgås med underbara Amanda, hon ska vara fotografisk och fota mig, innan det ska vi fixa mig ruskigt fin så hennes bilder blir perfekta. Förhoppningsvis får jag även fota henne! Tror vi båda vill ha nya profilbilder till fejjan.. Och msn för min del! Ska bli riktigt skoj och utmanande :D

Men nu ska jag rasta vovven och sova gott.
Vi hörs kanske imorn kväll, kram.
Kommentarer
Amanda

Att drömma hjälper faktiskt!<3 Och tack för den här daagen fina du :D Tror vi glömde bort att byta personen bakom kameran ^^ Men nästa gång så! :) Då ska jag också få ny profilbild (; <3 DU ÄR VÄÄRLDENS BÄSTA MODELL :D <3

2010-10-17 @ 19:09:12
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: