2010-10-18 ? 18:19:11

Om en stund


Vill till Barcelona... Nu tack!

Sitter här och klagar på mitt dåliga blodomlopp som suger på att hålla jämn värme i kroppen. Jag fryser alltså. Trots att jag har mössa och halsduk på mig! Kanske skulle behöva en kram... Hihi, ja åh, en varm och mysigt lång kram! Det skulle sitta fint. Hmm, det för tankarna till att jag vill någon gång snart ge ut gratis kramar i stan! Tänk vad kul och glatt att ge ut gratis kramar till alla som behöver det. Tänker dock inte göra det själv utan vill ha någon med mig så det går "snabbare" att ge ut gratis kramar, exempelvis en lördag förmiddag. Underbart ju.

Annars väntar jag även på Rebecca Persson som jag verkligen hoppas att hon inte har somnat, i så fall att hon vaknar nu snart, så hon kan komma hit och ge mig en kram.. Och även skjutsa "lilla" mig till stallet, hon erbjöd ju det igår :D Vilket förhoppningsvis leder till att vi talar ut om allt och lite till. Hon är ju trots allt en av mina bästa vänner, även fast hon sover bort viktiga timmar... Haha. 

För övrigt fick jag tillbaka sista biologi uppgiften idag, som jag inte alls gjorde bra. USCH. Där brast det, nu fasen måste jag ta tag ordentligt i saker och ting och verkligen lägga lite energi i saker. Menar. Det är jäkligt stor skillnad på att ligga på gränsen till MVG (där det enda som saknas är källhandvisningar i texten) och bara ett simpelt VG. FY FAN. Nej nu jävlar ska hjärnan explodera av kunskap.

Vi hörs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: