2010-10-17 ? 20:19:34

Söndagen före måndagen

Jag gillar att skriva, det är roligt och nyttigt att få ur sig lite energi. Håller just nu på att hitta "ny" musik, snarare äldre än nyskapade men nya låtar för mig eftersom jag inte tidigare lyssnat på exempelvis the Rolling Stones eller Jimi Hendrix. Vissa låtar får inte alls min uppmärksamhet, de fastnar liksom inte och låter mig då gå vidare till nästa intressanta låtval.

Väntar annars på att Amanda ska logga in och skicka lite bilder till mig. Ska bli underbart att se dem igen! Hehe. Vi jobbade duktigt tycker jag även om det bitvis blev riktigt kallt om händerna. Vi båda var söta, men fasiken att jag inte fotade Amanda! Men det får bli nästa gång, ja, för en gång till ska det bli!

Annars tänkte jag ta och plugga lite matte, är faktiskt lite sugen på det! Kanske beror på att vi har arbetsområdet procent och ekvationer (eller har vi?). Ääälskar ekvationer! Grymt roligt och lätt. Kanske är därför det är kul. Äsch. Vi får se om jag lyckas komma igång!
Men ska sluta svamla om inget speciellt nu, vi hörs kanske imorgon! Kramis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: