2010-10-26 ? 18:08:48

Sorry

Har inte orkat dra igång datorn och inte känt ett jättestort tvång på att använda den heller eftersom jag har internet på mobilen. Visst, hade kunnat blogga från mobilen OM JAG VISSTE HUR MAN GÖR. Och det orkar jag inte ta reda på. Haha! Lat eller vadå?

Har annars haft det ganska bra... Eller? Egentligen rätt ensamt, men lugnt. Dock så har jag gått & blivit sjuk idag, vilket SUGER för jag hatar att må piss, även om man har "rätten" att vara ledig från skolan.. ;PpPPPPpPppp. Är nog värre än en kille som blivit sjuk. Tror faktiskt det. Ingen ironi här inte. Inte alls.

Måste bara inflika en sak. Min säng luktar gott. Och jag är sjuk. Adderar man dessa blir summan sängliggande med ett lurigt smil på läpparna. Sådetså.

High Five! Ingen kram alltså, vill ju inte smitta er nu när jag är sjuk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: