2010-10-07 ? 19:50:12

Tidsfördriv för er att läsa

1. Är du singel nu? Yesbox

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa! Fast det beror på, vissa förhållanden passar bara att vara korta annars försvinner "glöden".

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jaa.. känns så i alla fall! :)

4. När hade du sex senast? Ehm.. april, maj?

5. Har du kört oskyddat sex? Ja, men önskade jag haft kondom, blev skitorolig ifall jag blivit gravid! Eller fått en STD. Peppar, peppar ta i trä att det inte blev så alltså!

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja, men vi blev tillsammans igen. Men idag har han ett lyckligare förhållande (de firade 1år igår!! :D) och jag mår bättre och är gladare även för det. Han är en av mina bästa vänner idag.

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Har jag säkert varit! Kan bli en riktig djävul ibland.

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja, men det är hemskt. Brukar tänka nu för tiden "hur hade jag känt om denna personen gjort samma sak mot mig?". Det gör mig till en bättre människa!

10. Haft sex på fyllan? Nej, blir inte full! ;)

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej aldrig.

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja..

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej!

14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja.

15. Varit på en blind date? Nä, eller har jag? haha

16. Varit otrogen? Nej! Skulle aldrig kunna vara det mot någon man ska vara trogen mot.

17. Ångrade du dig? :)

18. Har du lätt att bli kär? Nej, verkligen inte..

19. Har du någonsin varit kär? 1 gång och då var det äkta.

20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja...


KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Har flera men Sigrid Skarsgård har en extra stor plats!

2. Är du ofta med dina vänner? Nja, svårt att hitta tid ibland.

3. Vad brukar ni hitta på? All möjlig craziness

4. Bästa minnet med nån vän? När jag och Sigge såg Spanien ta guldet! MEN HAR FLERA BÄSTA MINNEN

5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? Simon!

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Jag är mig själv inför alla, ibland lite väl galen kanske.

7. Har du hatat din bästa vän? Nej aldrig. Man kan inte hata någon, har min mamma sagt. Hat är något väldigt starkt, negativt.

8. Litar du på din bästa vän? Absolut.

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Det har hänt.

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Yes

12. Vart bor din bästa vän? Nära vasaskolan och netto! Haha.

13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nope.

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Kompis.. ja!

15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Troligt.

16. Ljuger du för dina vänner ofta? NEJ! Vänner ljuger man inte för, bara om det gäller deras egna bästa.

17. Vilken kompis var du senast med? Annie på stan?

18. Ställer du upp för dina vänner ofta? ALLTID! Finns alltid här för er darlings.

19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Annie, Amanda, Tua... Mest dem, men flera andra också.

20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Sigrid och Annie? Vi gick på samma dagis/skola sen svek hon men hamnade i min klass på gymnasiet :D Så hon gills!


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Ehhh simbwa! haha, annars x-et...

2. Sov med dig i samma säng? Åhh, ehh... ? Minns fan inte, e mobbad :)

3. Du delade ett riktigt skratt med? Annie!

4. Du gick på bio med? Mami och brorsan! Vi såg Toy Story 3D, fett sorlig och rolig! (läskig också)

5. Du höll i handen? Svårt med det

6. Du gick på stan med? Annie

7. Du delade en pizza med? 1. Äter inte pizza (tycker inte det är gott längre) 2. Delar inte :D

8. Du ringde? Papi men han svarade inte (jobbade)

9. Skickade ett sms till dig? Mi padre

10. Du kramade? Amanda!

11. Gjorde dig lite besviken? "Eva"....

12. Gjorde dig mycket besviken? Mig själv (jag själv?)... Suck

13. Du skrev med på msn? Amandiiis.

14. Du snackade skit om? Oj, eh? Vet inte!

15. Du åkte bil med? Mitt x.. och det var liksom i februari-april någongång, fatta ofta jag åker bil! haha

16. Gav dig en komplimang? Simon :)

17. Du kollade på film med? Klassen

18. Du åt med på resturang? Mi familia

19. Betalade något åt dig? Jag själv

20. Grät inför dig? Nadie. Ingen.

Kommentarer
Namn? Jag är V.I.P!

11 juli med dig var sommarens höjdpunkt.



Tack för alla stunder då vi har skrattat så vi knappast kunnat andas (är Per Gessle död??? är Barcelona en huvudstad???).



Tack för alla råd jag har fått. Tack för att du hjälper mig se saker ur ett annat perspektiv. Tack för att jag vet att jag kan lita på dig.



Tack för alla gånger du har sagt ifrån, det hjälper mig att utvecklas. Tack för att du har uppmuntrat mig till att våga. Tack för att du ger mig hopp om den framtid jag önskar åt oss båda.



Tack för att du är en ständig inspirationskälla för mig.



Tack för att du finns.

2010-10-08 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: