2010-09-12 ? 16:46:58

BA BAABABA BABA BA BA

Miss Li – Ba ba ba <-- länk till pepp låt


Sara Carbonero... Me gustas tu!

Har inte bloggat på ett tag, men ni har inte heller kommenterat på ett tag. Sååå ... mitt fel haha. Har haft riktigt mycket i skolan, den har verkligen kommit igång nu. Exempelvis skrev jag nyss klart min första uppgift i BiA & NkA (biologi A och naturkunskap A) men ändå är den inte klar för det känns bara fel alltihop. Hehe. Svårt är det som attan!

Mina tankar har haft det tufft också, de har galopperat runt till olika boys, friends, events and so on. Riktigt jobbigt när ens hormoner har eget liv! Men nu är jag glad, riktigt pepp på något sätt. Hoppas att ni har saknat mig mycket, för jag har haft många funderingar kring vad jag ska skriva. Och nu kom det! Haha.

Imorn ska jag rida, tisdag friskis, onsdag rida, torsdag friskis... Livet tar inte slut än, bara att skynda på processen med djävulsk träning! Häääähä. 

Vi hörssssss gullungar, hihi ojdå.
KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: