2010-09-05 ? 18:56:36

Chill

Om ca 2h drar Barca B matchen igång och det kommer självklart följas av lilla mig. Eftersom jag saknar alla världens tv kanaler får jag nöja mig med en stream. Kollar ändå aldrig på tv så jag ska inte klaga.


Självklart har jag min cola zero till matchen. Ja, jag har korvfingrar men det skiter jag blankt i för de fungerar! Sorry, hehe, är bara så s*tans trött på folk som är käftiga, gnäller och otrevliga. Ni är söta som socker dock bara genom att läsa min lilla blogg...

Tills dess ska jag ta ett varmt, skönt bad men innan det ska jag gå ut med vovven. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga, hehe, är just nu lite creepy mot majoriteten av mina vänner på facebook - "knuffar" nämligen dem, även de som jag knappt talat med! Men sån är ju jag, fniss.

Förresten, vad fasen kommer ordet chill ifrån? Alltså har det något ursprung från något invandrarspråk som sedan tagit sig in i svenska språket? Eller...?

Vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: