2010-09-20 ? 16:14:21

Dagens

Så här ser jag ut idag, mer eller mindre. Med andra ord är detta dagens outfit.
Andra dagens:

Dagens tystnad: När Emma (jag) försöker komma på vad hon skulle göra eller säga...
Dagens idé: Att ni ställer frågor i kommentarerna så svarar jag på dem i bloggen i ett senare inlägg. Ni har till fredag på er :)
Dagens utsatta: Wiplasch-Annie som somnade på biologin.
Dagens religiösa pojk: Armir, som också somnade.
Dagens förvirring: Orienteringen... It better not be raining - monkeyman!
Dagens upprepning: Att skriva dagens hela j**la tiden, fatta min hjärna läser upp det hela tiden. Nöff Nöff som man säger på franska. Hehe.
Dagens vill ha: En varm, lång kram. För jag fryser. Och gillar kramar. Punkt.
Dagens creepy: Tagga en hel del på en bild på facebook. Bara för att. Liksom. Jag är wonderwoman, såklart. That's me. Capish?!
Dagens to-do: Rasta Simbwa, möta Sigge -> donken -> äntligen få någon att snacka ut med. Love you hunbun. Och sist till friskis för att röra på musklerna. Kanske, om motivationen är hög, även plugga. You know me. It's hard to start but not to finish. (That's what she said...) . 

Kram till er alla. Btw så har jag en julkänsla. Typ. Från oss alla, till er alla. En riktig stor kram. Fan, nu började det regna...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: