2010-09-17 ? 10:37:55

Det är tillåtet...

..Att försova sig ibland, speciellt när man dagen innan var på fest till klockan två på natten. Jag vaknade alltså nyss, skulle egentligen varit i en lektionssal för att ha italienska från 8.15-ca11.15 men en halvtimme kvar av lektionen är nästan ingenting, speciellt när det ändå tar ca 10min att komma till skolan, säkert 15 för att ta sina grejer och komma in i salen. Så jag äter nu frukost lugnt och lagom, ska sedan ringa en kompis som har samma lektion men som inte försov sig (herresaniker) så att han möter upp mig vid typ matsalen. 
Måste verkligen ha sovit mycket tungt, varken det ena eller den andra alarmet gick igång. Men min hund väckte mig vid kanske 10.20 och tacka honom! På tal om min hund, ska ut med honom alldeles strax så nu avslutar jag detta inlägg på ett snyggt sätt.

-Adiós
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: