2010-09-08 ? 17:16:00

Döende

Är nästan säker på att mina vader är på väg att dö, hade en jäklig träningsvärk igår MEN självklart tränade jag ändå och idag haltar jag fram pga träningsvärken. Inte nog med det heller, ska rida ikväll och jag hoppas innerligt att jag får en häst som man inte måste skänkla så mycket på. Tror ni jag överlever?

Har även prov imorn i kemi-säkerhet, detta betyder att jag tar med mig pluggpappret till stallet, läser igenom det X antal gånge, ber någon förhöra mig och när jag kommer hem ska jag upprepa sakerna och även läsa 42 sidor i kemiboken! Kul va? Speciellt när jag inte pluggat så mycket på det innan... :( Panik!!

Hoppas att ni har det lättare. Idag hade jag en underbar spanjorska som lärare (inte min vanliga spanjorska till lärare alltså) HON ÄR GRYMT BRA! Liiike heeer muuuch yes.

Men nu ska jag byta om, vi hörs kanske ikväll - annars imorn!

Kram
Kommentarer
Anonym

uppdatera då!! :D

2010-09-12 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: