2010-09-06 ? 18:14:49

En chansning

Idag tänker jag skolka från ridningen då jag känner mig inte pepp någonstans på det, hormonerna svajar som träd i en storm. Grymt jobbigt. Kommer istället cykla till friskis vid åtta, är mycket mer sugen på det. Döm mig inte, har en dålig period nu.

Annars kan jag rekomendera filmen Vicky Cristina Barcelona, underbar film. Handlar om två bästa vänner om åker till Barcelona för att tillbringa sommaren där. Träffar en het man (Javier Bardem) som haft en galen fru, de har försökt döda varandra. Penelope Cruz och Scarlett Johansen är med. Älskar Penelope (som förövrigt är gift med Javier nu) - hon är så snygg! Min idol. Vackra kvinna.

Orkar inte mer nu, men antar att mina inlägg suger eftersom ingen kommenterar längre. 

Sorry, är väl lite tråkig nu :)
Kommentarer
Anonym

Hahahaha, nej din blogg äger lätt!!! Dina inlägg är alltid så roliga vad du än skriver!! :D

2010-09-06 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: