2010-09-22 ? 22:48:56

Imorgon...


I swear on my grave. One day ♥

Imorgon (23 september) fyller en av mina bästa vänner år! Vet precis vad jag ska ge henne, vilket kommer bli jättekul! Om jag själv skulle få det skulle jag tycka det var en fantastisk present, så jag hoppas och håller tummarna att hon kommer tycka att den är ännu bättre än så!

Annars kan jag bara lova att imorgon kommer ni få en bildbomb. Lovar dock ingen gigantiskt stor, men en del bilder blir det i alla fall. 'Cause you're amazing, just the way you are!
Jag vill att min pojkvän (som jag förtillfället inte har någon) ska känna att han vill säga samma saker som Bruno Mars sjunger till Nathalie Kelley i videon. Underbar låt, right? Länk spotify: Bruno Mars – Just The Way You Are och länk till videon på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk . Varsågoda. Man blir glad. Jag blir glad. Alla blir glada! Wihoo!

Men nu borde jag ta och borsta tänderna och krypa ner under täcket.
Natti natti - Barça vann med Villas mål (1-0)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: