2010-09-07 ? 17:41:19

Jag är galen...

...För jag har nämligen valt till ännu ett språk, och jo, jag bytte från tyska till franska förra veckan. Men nu ska jag läsa franska, spanska(steg3) ooooooch..... italienska! Ska bli himlans intressant. Om det blir för svårt så får jag väl hoppa av, antar jag.

Annars har vi haft partidag idag, inte så intressant alls (politik är....... trist). Var riktigt udda ibland, psykade ett par killar som sedan blev rädda för oss, vann en tävling (ok, den är inte avgjord än, men man ska se positivt på saker o ting! hehe) och hade en flumdag.

Snart ska jag cykla till friskis för ett afrodans pass! Herregud, kommer säkert ligga helt död i duschen när jag kommit hem sedan. Hoppas Waka Waka kommer, då blir det mycket afro! haha. Neeerå...

Skriver kanske senare ikväll, om inte;
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: