2010-09-21 ? 10:38:35

Krya

Idag är jag sjuk, har en riktig jäklig hosta samt lite ont i halsen men också en grym nackvärk. Poor me, right. Undrar varifrån ordet "krya" kommer ifrån, och vad dess egentliga betydelse säger. Ska nog googla det så fort jag skrivit klart detta inlägget till er.

För sisådär 5min sedan beställde jag en iPhone 4 med abbonnemang (hur fanken stavas det egentligen?) = abonnebaang,, nej ABONNEMANG. Så ja. Duktigt Emma! Kul att läsa med upplevelse hörrni. "abonnebaaaaang" haha. Typ actionrulle ljud. Baaang. Aja. Så trots min negativa syn till hysterin kring iPhone och liknande så verkar telefonen faktiskt bra och eftersom jag även ska ha abonnemang (woho rättstavat direkt) så lär jag använda den flitigt! Alltså smsa, ringa, surfa, spela spel på den osv. Min kära HTC Hero får vara till hands som nödfallstelefon, alternativt om min kära far vill köpa den av mig... Har ju faktiskt knappt användt den så jag alltid är pank på mobilen, men tele2comviq suger ju... Verkligen käkar upp pengarna direkt.

Får se hur min mor och far reagerar på detta inköp, blir det jordbävning eller edens lustgård (hehe vilka exempel..) kanske? Kommer behålla mitt gamla nummer då det är så himla simpelt att lära sig och komma ihåg. 3 olika siffror i hela numret, menar jag = enkel matematik. 

Men nu ska jag få i mig lite frisk luft och rasta hunden! Krya krya på på mig mig. Haha, men vi hörs kanske senare, då jag möjligtvis kommer diskutera lite om valet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: