2010-09-26 ? 13:58:08

WONDERFUL NIGHTS

Sorry, men har inte kunnat lägga upp bildinlägget ännu p.g.a glömde kameran minneskort hos papi och blablabla, men det kommer i veckan - lovar!



Anywho, strax innan jag vaknade idag drömde jag en underbar dröm. En sådan som man kan känna sig verkligen närvarande i, som om man vet att det finns en stor chans att den inträffar i framtiden. Jag drömde att jag var i en fantastisk lägenhet (kan ha varit ett hus också, iofs) och jag stod på balkongen som var verkligen vacker med typisk Barcelona design och massa växter klängde och växte på balkongen och på husets utsida. Det var förmodligen även på morgonen för ljuset kändes fräscht och nyvaket när jag tittade ut på gatan nedanför balkongen, längre bort kunde man se havet. Jag hade bara en stor, vit (herrskjorta?) skjorta på mig (samt underkläder) och jag kände mig mer eller mindre lycklig. Det var underbar en underbar känsla. Ljudet från bilarna, människorna och djuren som höll på att vakna till liv fick mig att le och bara känna att det räcker att "bara vara" för tillfället. Mer hände, men det tar jag inte här. Hehe. Får ju inte spoila hela drömmen!

Kram på er, vi hörs sinom tid.
Kommentarer
Anonym

Älskar detta inlägget. Mest för att du är en fantastisk skribent. Var stolt över det.

2010-09-26 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: