2011-01-27 ? 07:21:31

ÅÅÅÅÅH HATA

ÅÅÅH HATA JÄ*LA INTERNETUPPKOPPLING!!! ÅÅÅÅH

Hade precis skrivit ett längre inlägg och skulle preciiis lägga upp det, kände på mig att något inte stämde så skulle kopiera all text MEN jag hann inte och så hade självklart min intuition rätt - internet fuckade! Sur jag är nu.

I alla fall, har nyligen varit inloggade på umo i Kalmars hemsida och bokat tid. Kanske har jag en bebbe i magen? Vem vet, jag kanske är jungfru Maria i en annan form? Om det nu skulle vara fallet, att jag har en bulle i ugnen - hur skulle ni göra om ni var mig? Skulle ni spara bebisen eller göra en abort? Varför, varför inte? Vill verkligen jätte gärna höra ALLT! Alla tankar, åsikter etc. Ni får självklart svara anonymt. 

Låttips

Anywho, igår gick det superb på Fille, fick han riktigt fin under lektionen. Dock så är min svaga sida vänster varv, vet inte riktigt hur jag ska träna upp den, det känns bara knas till och från på volterna (bättre ute på spåret). Någon som har fungerande tips? Skulle bli superglad... Fick dock till det lite mot slutet i vänster varv men ändå känns det helt fel och onaturligt. Däremot fick jag honom i en fantastisk, stadig form i höger varv direkt, så den sidan sitter ju klockrent.. Är öppen för alla tips och trix!

Men men, nu ska jag ta och smörja in mina händer med lite barnolja. De är så grymt torra, tacka vädret liksom.. Uhh..
Kramar!
Kommentarer
Anonym

Det kan inte någon annan säga eftersom det är ditt liv det kommer påverka. Själv skulle jag behålla det, adoptera bort barnet eller behålla det själv. När man på senare tid får barn och ser hur dem springer och hur mycket man älskar dem skulle inte jag klara av att veta att jag tagit bort ett av dessa liv, men det är bara jag!;)

2011-01-27 @ 15:59:08
Amanda

Oj då! Hade ingen aning om detta!<3 Men skulle självklart stödja dig till hundra procent i vad du än valde att göra!

2011-01-27 @ 16:24:03
URL: http://taggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: