2011-01-28 ? 17:52:56

ATM

Ny profilbild på fejjan?

Hej hej på er alla goda läsare!
Sitter at the moment hemma hos mi padre för att äta, eftersom det är middag hos papi varje fredag. Har även på mig ett par hörlurar, som för övrigt är extremt bra, då jag lyssnar på fantastisk musik. Nyligen var det David Guetta som jag hörde, men just nu i skrivande stund är det Lars Winnerbäck och Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, som är BÄST att ha när man tränar! Minns en träningsledare på friskis som hade denna låt till ett moment. Fantastiskt, blir helt sprallig i kroppen av den! Tur att mitt träningskort startar första februari. Och andra februari ska jag ha gyminstruktör-genomgång med någon Tomas. Ska bli awesome, kommer nog även säga till honom att pressa mig extra hårt för att jag är beroende av träning, att få kämpa för att klara det. Det är då det blir kul, enligt mig. Sen att det är en man som ska göra upp mitt schema blir ännu bättre, gillar inte alls att ha tjejer som tränare, känns mer mesigt då. Haha, wtf?! FAST jag vet att mina favoritträningsledare på friskis var tjejer, så... Men när det gäller så här, så känns det bäst så. Ska bli kul!

Anywho, ska faktiskt göra min blogg lite mer "publik" nu, alltså att lägga ut länken till den på facebook liksom msn. Känns rätt nu. At the moment. Bara för mig att göra det alltså. Innan man ångrar sig. 

Så där. Nu var det gjort.

Kram
Kommentarer
Jo´sign

sv: HAHA vilken härlig bild =P Tack för din kommentar om örhängena! :)

2011-01-28 @ 20:39:20
URL: http://josign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: