2011-01-01 ? 22:53:13

Hold Yuh ♥

Tänkte bara snabbt slänga in denna sköna låten med Gyptian där Nicki Minaj kills it!, älskar när jamaikanerna kan verkligen uttrycka sig med sin härliga accent, språk kanske rent utav?
Blir så sugen på mina framtidsplaner och drömmar, snacka om att jag SKA lyckas med dem! Bort ifrån detta land alltså... Klarar inte av det mycket längre till.



Fatta att jag SKA hit i år eller? Underbart, can't wait much longer! :D
Någon som varit där och kan berätta lite kort? Lite tips osv?


Förhoppningsvis kommer jag älska Barcelona och inom en snar framtid bo här!
Kommentarer
Anonym

Vad gjorde du på nyår?:)

2011-01-03 @ 11:21:06
Emma

Jag var på en fest först men drog tidigt hem efter tolvslaget.. Finns flera anledningar för det :) Vad gjorde du själv? :D

2011-01-03 @ 18:30:35
URL: http://emmasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: