2011-01-25 ? 16:23:16

FYSIK OCH BLOGGTIPS

Från första månaderna av 2010, mycket snö då med!

Hej hej allihopa!
Idag var det dags för första gymnasiala fysiken då, fast vet inte om vi kan kalla det för det.. Ola, som undervisar oss i Fysik A samt B, verkar i alla fall vara mycket grym, får lätt fram elevernas vilja och förmåga att tala. Vi gick mest igenom och skrev ett kort papper om vad vi tidigare hade gjort under grundskolan i fysikens värld, och vilket betyg vi strävar efter. Snacka om att det kommer svettas (kunskapsmässigt) på dessa lektioner! 

Annars tänkte jag bara snabbt langa upp de bloggar jag måste läsa varje dag: (sidorna öppnas i nytt fönster)
Classes blogg! Dock ibland låst, då ingen förutom Classe själv kan läsa och komma åt bloggen.

Kenzas blogg, fantastisk kvinna med snygg stil som ofta får min stilmedvetna del av hjärnan att haja till.

Aqvelina! Måste, måste måste se varje dag! Hon ger mest inspiration, har snyggaste och modigaste stilen och har gått på min skola (högstadiet). Awesome tjej!

Andra amazing tips på bloggar som jag väldigt ofta tittar in på, dels för att de skriver bra och dels för att jag känner dem:

Rebecca Persson, nu har inläggen börjat trilla in oftare vilket resulterar i haaapppyy Emma! och mer återkommande läsare ♥

Amanda Swenninger. Går i min klass och skriver mycket intressanta inlägg! :) Ofta även längre inlägg, vilket jag gillar!


Och för att inte glömma Egoinas, Tyras och Vesslans bloggar! Finns även en massa flera bloggar jag tittar in på och njuter av att läsa, men orkar inte riktigt... Hehe. Ha en bra dag!
Kommentarer
Anonym

Söt du är!<3 Som sagt, kollar ju din blogg en hel del också men kommenterar ju inte alltid, kram på dig! ^^

2011-01-25 @ 16:34:22
Rebecca

I like make u happy. it makes me happy! <3

2011-01-26 @ 16:21:32
URL: http://bphhotos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: