2011-01-28 ? 23:32:01

HAHA NE

Alltså det är ingen logisk chans att jag är gravid, ville bara få igång en diskussion. Så om jag inte blivit bortrövad av en armé av aliens så är jag så gott som tom i ugnen! :) Och skulle jag vara preggo nu så skulle det bli abort. Punkt. Inget snack om saken, skulle ALDRIG vilja uppfostra ett barn när jag fortfarande studerar, har inget jobb, ingen pojkvän och bor fortfarande hemma hos mami! Stackars unge och växa upp i den miljön liksom. Har en tydlig plan om hur mitt liv MÅSTE vara innan jag adopterar/klämmer ut en bebbe ur murran. Det är: fast jobb (och jobba som det jag vill jobba som), pojkvän(stadigt förhållande), perfekta boendet... Mer eller mindre. Minns ju när jag växte upp, då mina föräldrar bodde ihop.. ÄLSKADE den tiden, det kändes bra i alla lägen. Och det ska mina avkommor få. Absolut.
Kommentarer
MEREI

- haha okej !

2011-01-29 @ 02:13:55
URL: http://dajeroma.blogg.se/
mjeeee

jag tror på det där med aliens..

2011-02-06 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: