2011-01-30 ? 00:10:32

HÅRFÄRG

Stod nyss och rengjorde piercingen samt borstade tänderna i badrummet. Därefter, medan jag inspekterade mitt utseende - plockade något ögonbryn och klämde nån finne föll blicken på håret. HOLY IKER vilken utväxt var första tanken. Verkligen jösses amalia så fort mitt hår har växt sen senaste gången jag färgade håret (slutet av december). Måste vara 2-3cm - minst! Lär färga det imorrn så jag slipper behöva gå med mössa i skolan hela veckan. Anywho, tanken som sedan trippade in i mitt huvud var: hur många av mina vänner, bloggläsare och övriga bekanta vet EGENTLIGEN vilken hårfärg som är min naturliga? Tror ni det är svart? mörkbrunt? mellanbrunt? ljusbrunt? råttfärgat? BLONDT? rött kanske? gissa! Så berättar jag imorrnkväll. Och btw, sorry för avsaknaden av styckesindelning etc, går inte från mobilen! :( Kramar till er alla!
Kommentarer
Leia ♥

Brukar du inte borsta tänderna i badrummet? :P

2011-01-30 @ 16:06:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Leia ♥

Haha, okej :D

Brukar också vara rätt rastlös. :P

2011-01-30 @ 16:48:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: