2011-01-26 ? 17:23:46

Kort uppdatering

Dålig kvalité.. Saknar de tidiga sommarmorgnarna med Wimba, vi gick upp så tidigt som fyra för att kunna springa ostört och njuta av solens uppgång!
Ska strax bege mig mot stallet för att rida istället för en tidigare "ridkollega". Ska bli superkul att rida för min förra ridlärare igen! :D Hoppas innerligt på att jag får en riktigt rolig pålle..

Anywho, sitter ATM i ridkläderna och sjunger extremt bra med i "En av oss", ni vet från Lejonkungen 2. Fantastiska låtar i Lejonkungen-filmerna. Verkligen min favoritfilm, hur kan man inte gilla första filmen alltså? Så sorligt när Mufasa dör... Åh, aja. Fick precis Gojibär av mor min, så snäll hon är med tanke på att de är rätt dyra. Men de är också det bästa man kan få i sig, IYGWIM. 

Uppdaterar förhoppningsvis lite mer strukturerat ikväll, annars imorgon. Nu väntar stallet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: