2011-01-06 ? 18:19:15

Ny design och Porsche


Vet att jag är skyldig er "förändringsbilder" från då jag inte tränade och tills nutid, hur träningen har gjort skillnad på mig. Visst har jag även lagt om mitt matintag men det är inget jag har tänkt på. Menar, jag vill äta det jag vill och inte tänka på varje smula jag får i mig. Då mår man ju inte bra! Men men, bilder kommer så småningom!

Anyway,
Tyckte att det behövdes en uppfräschning med tanke på att snön ligger tät utomhus och det var ett tag sen man upplevde hösten. Så nu blev det en som funkar ett bra tag, med ingen tanke på årstid! Det kommer dock komma en mer färgglad till sommaren, promise. Hoppas ni ser den nya förresten.

Anywho, imorgon ska jag till Porsche och provsitta lite har jag planerat. Så förhoppningsvis trillar det in lite bilder till kvällen, på bilar som på morgondagens outfit. I hope.

Kram
Kommentarer
Aline

tack så jätte mycket för din hjälp :)

2011-01-06 @ 20:19:53
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: