2011-01-16 ? 21:12:30

On their way home to me!


Så jävla tunga från Adidas! De är Adidas by Jeremy Scott -> License Plate, åh vad jag kommer älska dem på mina fötter! Hade dock blivit ännu bättre om det varit de blå, men har man inte strl 11 i US sizes så får man nöja sig med ett par feta GULA ist! Har börjat gilla gult extremt.

Och så självklart... aaaah! Älsklingarna! Mina fötter kommer älska dem, mina outfits med. Fantastiskt. Luuuv them (both!).


Så om 5-10dagar får ni se en kattig outfit med dessa skor som pricken över i:t! Amazing. Ciiaaaoo.
Kommentarer
Rebecca

OKEJ! är HELT galet AVIS på DIG nu! ge mig dem! ALLIHOPA!<3 ses snart prettyface?<3

2011-01-24 @ 10:27:51
URL: http://bphhotos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: