2011-01-17 ? 17:45:16

Vad är värst


Min webcam suger när det inte finns dagsljus!

Vet inte riktigt vad som är värst, att jag inte få bada i badkar som jag ääälskar på två veckor, eller att jag jämt ska lyckas skada mig? Hade jag inte halkat på vägen hem och smällt sönder knät så hade jag väl halkat av ston imorse... Fy för min tur! Haha :-D Skadeglad för mig själv nästan.. Tänkte slänga in ett djupare inlägg lite senare mot kvällen om jag lyckas och orkar, annars kommer det i veckan! 

Anywho, vill gärna höra era djupa tankar om livet och vilka frågor ni undrar över mest, vem vet - kanske kan jag svara på dem eller i alla fall ta upp dem och spinna vidare på dessa? Bättre sagt än gjort kanske... Men jag är optimistisk! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: