2011-01-17 ? 18:29:43

Vet ni vad!

Skitsnygg bild va? Haha! Ville bara visa upp min dubbelhaka... Not! Enda bilden där mina kattiga örhängen syns bra! FETA :D Love them!

Vi kör det djupa inlägget senare i veckan, har istället en idé om att för varje dag ska jag berätta något om mig själv som jag aldrig har berättat för någon annan. Okej, jag ska försöka i alla fall, annars blir det något jag inte berättat för många! Tycker ni det låter som en bra idé (kommentera vad ni tycker!) så ska jag fortsätta. Här kommer det första;

Jag har försökt gå den "enkla" vägen.
Alltså istället för att sunt förändra min kost och träning för att gå ner i vikt och bli hälsosammare, så har jag faktiskt läst på anorexia sidor för att få tips, jag har försökt spy upp maten med hjälp av för mycket salt i ett litet glas vatten. Fy faan säger jag bara, det är inte värt det. Största anledningen till att jag inte "klarade" av det, är att jag har tränat bort min kräkreflex nästan helt och hållet. Vilken tur, för jag hade INTE velat ha förstörda tänder eller slemhinnor nu (vilket de blir av magsyran som kommer när man spyr). Tacka Gud för att jag inte vågade trycka på mig mer och TVINGA mig att få ut något ur käften. Tacka Gud för att jag inte svalt mig. Kan ju bara säga, om man inte gör det på RÄTT sätt när man vill gå ner i vikt så KOMMER magen svälla upp och du kommer se vääldigt konstig ut. Och du kommer INTE må bra. INTE VÄRT DET, snälla, överväg det inte ens!

Det var allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: