2011-01-13 ? 19:50:36

Vill inte låta bitchig..

Trots att jag är i vissa fall en riktig bitch, men vafan har hänt med era kommentarer? Känns som om ni har försvunnit helt eftersom inga kommentarer trillar in.. :( Ni vet väl att det pushar mig, gör min dag och får mig att le för vilka ord som helst som ni låter er skriva ner! Ni förtjänar dock en kram, allihopa.

Bästa saken jag har läst på länge i alla fall:
"Guys, there's only so much a girl can take before she ignores what she wants, & remembers what she deserves."

Vilket fick mig att tänka, jag borde börja ignorera vad jag vill ha och istället komma ihåg vad JAG förtjänar. Det är så sant. Varför ska mina känslor låta en kille få mig att nästan göra vad som helst? SJUKT! Nu fasen. Nu ska jag ignorera!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: